Část zisku leteckých dispečerů plyne na provoz ministerstva dopravy dlouhodobě. Umožňuje to takzvaný fond zakladatele, jehož prostřednictvím peníze po souhlasu vlády do rozpočtu úřadu plynou. Na co konkrétně ministerstvo peníze od leteckých dispečerů využije, materiál neuvádí. Ministerstvo platí například objednávku rychlíkových spojů na železnici, správu registrů včetně registru aut a pořizování registračních značek.
Leteckým dispečerům podle posledních zveřejněných dat v roce 2015 meziročně klesl zisk o téměř 130 milionů korun na 407 milionů korun. Tržby vzrostly o zhruba 300 milionů na 3,7 miliardy korun. Důvodem poklesu zisku byla skutečnost, že do výsledků roku 2014 se významně promítl prodej domu na Smetanově nábřeží v Praze. Loňské výsledky zatím nejsou k dispozici.
Státní podnik Řízení letového provozu České republiky vznikl v lednu 1995. Poskytuje veřejné letecké služby uživatelům vzdušného prostoru nad Českem a na letištích Praha - Ruzyně, Brno - Tuřany, Ostrava - Mošnov a Karlovy Vary. Na letecký provoz v Česku dohlíží 232 dispečerů.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
