Dohoda navazuje na směrnici proti agresivnímu daňovému plánování z loňského června, jejímž cílem bylo ztížit neplacení firemních daní v Evropské unii. Nyní domluvená pravidla se týkají takzvaných \"hybridních nesouladů\", kdy firmy ke snižování daní využívají různá pravidla ve dvou či více státech, například související s daněním určitých příjmů či typů podniků. Dnešní dohoda má zajistit, že tyto nesoulady nebude možné využít k tomu, aby se společnost v EU vyhnula danění.
K nové dohodě se musí vyjádřit europarlament, poté věc členské země definitivně potvrdí; v tomto případě je třeba souhlas všech států EU. Země pak budou mít čas do konce roku 2019 na převedení pravidel do své národní legislativy.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
