\"Politická nejistota by mohla citelně zasáhnout prodej aut ve Spojených státech i v Evropě, protože oba tyto regiony procházejí politickými výkyvy,\" poznamenal Henner Lehne z IHS Markit.
V Číně, která je největším automobilovým trhem na světě, se odbyt v letošním roce zvýší o 1,9 procenta na 28,5 milionu vozů. V Severní Americe počítá IHS naopak s poklesem prodeje, a to o 0,6 procenta na 21 milionů vozů. V západní Evropě očekává nárůst o jedno procento na 16 milionů vozů, ve střední a východní Evropě by se měl prodej zvýšit o 4,5 procenta na 4,5 milionu vozů.
V jižní Asii čeká IHS Markit nárůst prodeje o 5,9 procenta na 8,3 milionu vozů, v Japonsku a Jižní Koreji by se měl odbyt zvýšit o procento na 6,7 milionu vozů. V Jižní Americe IHS předpokládá nárůst o 2,1 procenta na čtyři miliony vozů.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
