ČEZ tehdy uvedl, že chce přes společnost Škoda Praha, kterou stoprocentně vlastní, rozvíjet se skupinou Pinggao ve střední a východní Evropě, na Ukrajině, v Mongolsku a Číně projekty čistých technologií, výstavby elektrických sítí a elektráren, zejména fotovoltaických a větrných. Celkový objem investic se má pohybovat v řádu desítek miliard korun.
\"Zatím se nic z toho nenaplnilo. Je to tak, že Pinggao je jedna z čínských státních firem, která chtěla investovat v Evropské unii, ale je to s nimi složitější a delší debata. Jejich rychlost není tak velká jako naše. Pro ně během roku něco domluvit není úplně jednoduché,\" řekl ČTK Beneš.
Pinggao Group Co., Ltd se řadí mezi deset největších elektroenergetických společností v Číně. Věnuje se výzkumu, vývoji a výrobě různých vysokonapěťových spínačů vedení i dalšího souvisejícího zařízení, včetně jejich instalace a údržby.
Škoda Praha je největším českým dodavatelem energetických celků a jejich technologických částí, schopným dodat energetické dílo od projektové dokumentace přes realizaci a montáž až po uvedení do provozu a zajištění záručního a pozáručního servisu.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
