Debata o budoucnosti Škody Praha se podle něj povede celý letošní rok. Možností je jak to, že by firma zůstala pod ČEZ, tak to, že bude kompletně prodána, případně že v ní koupí investor pouze určitý podíl, dodal.
Škoda Praha je největším českým dodavatelem energetických celků a jejich technologických částí, schopným dodat energetické dílo od projektové dokumentace přes realizaci a montáž až po uvedení do provozu a zajištění záručního a pozáručního servisu.
V loňském roce firma podepsala smlouvy na výstavbu uhelné elektrárny Pljevlja v Černé Hoře. Projekt by měl podle dřívějších informací stát asi 9,5 miliardy korun. Zařízení má výkon 250 megawattů, tedy jako osmina Jaderné elektrárny Temelín. Škoda Praha zvítězila v konkurenci devíti firem. Letos oznámila, že bude při stavbě elektrárny spolupracovat se společností General Electric (GE).
Radek Doležal rot



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
