Nyní společnost funguje omezeně, v provozu je dokončující výroba a tepelné zpracování. Ocelárna, která začala v ostrém provozu fungovat zhruba po roce na začátku ledna, byla ještě v lednu znovu odstavena. \"Kdy se to rozjede, to nevíme,\" uvedl Čimera.
Celkem má Poldi na 200 zaměstnanců, do práce ale dochází přibližně jen třetina. Ostatní jsou zatím doma s tím, že mají dostávat 80 procent mzdy.
Podnik lidem dluží výplaty, a to částečně ty prosincové a zcela ty lednové. Podle Čimery by lidé měli peníze dostat do 15. března. Společnost čerpá peníze z úvěru a pokračuje v reorganizaci, situaci průběžně sleduje soud.
Společnost se už před třemi lety potýkala s problémy, především s opožděnými výplatami. Následovalo vyhlášení stávkové pohotovosti odboráři, plánovanou stávku jich ale většina nepodpořila. Poté v rámci insolvenčního řízení soud povolil reorganizaci, o kterou zažádal nový investor, kterého zastupuje italský jednatel Adriano Zambon. Podle obchodního rejstříku patří společnost skupině Rucarto Limited zapsané na Kypru.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
