Na úseku dlouhém 10,6 kilometru se rozšíří současná silnice I/3 na dálnici. Vznikne zde pět nových mostů, z toho jeden ekodukt, což je speciální most, po němž může dálnici překonat divoká zvěř.
\"Stavba dálnice D3 v úseku Ševětín - Borek je vlastně rozšířením silnice I/3, která je v dnešní době již dopravně velmi zatížená. Ke stávajícímu pravému jízdnímu pásu se dobuduje levý jízdní pás. Upraví se též stávající mimoúrovňové křižovatky Ševětín a Lhotice. Díky dálnici se doprava v místě stane plynulejší, a tím pádem i bezpečnější,\" řekl dnes ČTK generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
Ve výběrovém řízení na úsek Ševětín - Borek zvítězila mezi deseti zájemci společnost Eurovia CS, nabídla nejnižší cenu 933 milionů korun. Staví i úsek D3 Veselí nad Lužnicí - Bošilec, který chce stát otevřít v září; o měsíc později by měli řidiči začít jezdit po D3 mezi Borkem a Úsilným. Tyto dva úseky měří dohromady 8,3 kilometru. Začít by se měl letos stavět i obchvat Českých Budějovic. Stát by měl letos investovat do stavby D3 celkem 3,6 miliardy korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
