\"Únor ukazuje nerovnoměrný vývoj na trzích v jednotlivých regionech,\" uvedl šéf prodeje Volkswagenu Fred Kappler. \"Ve střední a východní Evropě i v Severní Americe se nám podařilo dodávky zvýšit, zatímco v Německu i v Asii a Tichomoří zůstaly dodávky pod loňskou úrovní,\" dodal. Upozornil nicméně, že v celém letošním roce Volkswagen i nadále počítá se solidním růstem prodeje v Číně.
V únoru se prodej Volkswagenu na čínském trhu snížil téměř o dvě procenta. V západní Evropě klesl o čtyři procenta a v Brazílii dokonce o téměř devět procent. Ve střední a východní Evropě však koncern zaznamenal nárůst prodeje o téměř 12 procent a v Severní Americe zvýšil odbyt o osm procent.
Škoda Auto již v pondělí oznámila, že v únoru zvýšila prodej o 3,1 procenta na 81.200 vozů. Zaznamenala tak nejúspěšnější únor ve své historii. Ke zlepšení přispěl zájem o vozy Škoda ve střední a východní Evropě a také v Indii a Izraeli.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. V loňském roce podnik navíc vystřídal japonského konkurenta Toyota v čele světového automobilového trhu, když navzdory skandálu s měřením emisí zvýšil globální prodej o téměř čtyři procenta na rekordních 10,3 milionu vozů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
