Přípravné práce začaly už v loňském roce, celá akce by měla skončit do října 2019. Kromě obnovy nástupišť a další staniční infrastruktury projekt počítá s modernizací 5,7 kilometru kolejí mezi oběma stanicemi.
\"Výsledkem bude modernizovaný kus třetího koridoru, který ještě doteď nebyl udělaný,\" uvedl Nejezchleb. Za důležité považuje hlavně to, že po dokončení úseku Rokycany-Plzeň bude kompletně modernizovaná celá trať z Berouna do Plzně. Zbývající úsek z Berouna do Prahy chce SŽDC podle Nejezchleba opravit zhruba do roku 2025. \"Tam jsou nesmírně složité podmínky,\" upozornil. Příští rok by se podle něj nicméně mohlo začít pracovat v úseku Smíchov-Černošice.
Úsek u Berouna je součástí koridoru protínajícího Česko od německých hranic přes Plzeň, Prahu, Pardubice a Ostravu směrem k hranicím se Slovenskem. Rekonstrukce tohoto úseku je jedním z prvních projektů, které jsou hrazeny z evropského operačního programu Nástroj pro propojení Evropy (Connecting Europe Facility - CEF).



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
