Škodovka letos vyrobí v Kvasinách zhruba 70.000 vozů Kodiaq, v dalších letech o 5000 více.
Loni společnost investovala také do svého hlavního závodu v Mladé Boleslavi, a to v přepočtu zhruba 2,3 miliardy Kč. V důsledku investice automobilka vytvořila 140 nových pracovních míst.
Dalších dvanáct milionů eur, tedy v přepočtu asi 324,2 milionu korun investovala Škoda Auto do motorového centra v Česaně, kde pracuje na 2000 vývojářů. Motorové centrum by mělo nově převzít více vývojových aktivit celého koncernu Volkswagen, řekl předseda představenstva Bernhard Maier. Slavnostní otevření nového motorového centra se očekává v dubnu.
Ve třech českých závodech v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí zaměstnává firma zhruba 30.000 lidí, zhruba 20.000 z nich jich pracuje v mladoboleslavském závodě. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Loni automobilka zvýšila čistý zisk o 34 procent na 951 milionů eur, tedy v přepočtu 25,7 miliardy korun. Tržby vzrostly o desetinu na rekordních 13,7 miliardy eur (370 miliard Kč).



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
