Loni se společnost dostala podle Šercla z problémů, které způsobil hlavně tlak konkurence, zejména společnosti PepsiCo, která vyrábí brambůrky pod značkou Lays.
Letos chce společnost zabodovat s novou recepturou takzvaných kotlíkových brambůrek. Vyrábí se z tlustších plátků brambor, které mají šířku až dva milimetry, oproti běžným 1,1 až 1,4 milimetru. Smaží se i se slupkou při nižších teplotách delší dobu. \"Začali jsme je prodávat v půlce února, nyní se již několik měsíců buduje distribuce a od dubna by to mělo být na všech významných hráčích,\" řekl šéf marketingu firmy Ondřej Široký.
Firma používá z čtyř pětin české brambory, hlavně z Vysočiny, dále pak například z jižních a středních Čech. Používá také český slunečnicový olej, přešla na něj z palmového. Ten byl podle Šercla o 15 až 20 procent levnější.
Trh celého odvětví v ČR dosahuje podle firmy 4,2 miliardy korun. Nejvíc se podle společnosti prodávají solené brambory, společnost plánuje i další inovace v sortimentu pálivých brambůrků, se kterými se na trhu uchytila PepsiCo. Například pod značkou Chio vyrábí chipsy s příchutí chilli a limetka.
Společnost zaměstnává v ČR 350 lidí, má továrnu v Choustníku a v Hradci Králové, vedení sídlí v Praze. Mateřská firma sídlí v Düsseldorfu. Intersnack v ČR začal působit v roce 1993, výroba brambůrek začala podle Šercla na českém území už v roce 1982 pod zemědělským družstvem. Prodává brambůrky, snacky, křupky, slané pečivo a oříšky pod značkami Bohemia, Canot, Pom-Bär a Chio.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
