\"Přechod na akciovou společnost, změna sídla a přejmenování na Hajdik, a. s. jde ruku v ruce s dynamickým růstem naší rodinné firmy. Právě teď nabíráme 20 pracovníků do výroby v divizi Hi-tech ručního lakování. V následujících dvou letech plánujeme vybudovat nový závod ve Valašském Meziříčí, kde v první etapě vytvoříme 100 pracovních míst ve výrobě a managementu,\" uvedl předseda představenstva Filip Hajdík. Společnost nadále zůstává ryze česká, dodal.
Lakovna začínala s několika pracovníky v domácích podmínkách, nyní má zhruba 200 zaměstnanců. Společnost má i vlastní oddělení výzkumu a vývoje. Loni utržila 241 milionů korun, v roce 2015 to bylo 200 milionů korun.
Plánovaný závod ve Valašském Meziříčí bude zaměřen na úpravu plastu pokovením systémem dekorativního chromu, který se používá například pro interiérové díly aut. Společnost lakuje díly z kovu, plastu i ze dřeva, které se montují nejen do automobilů, ale skládá se z nich například luxusní nábytek.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
