Nejvyšší růst zaznamenal internetový a zásilkový prodej, který se zvýšil téměř o pětinu. Vyšší byly také tržby v prodejnách s oděvy a obuví, se sportovními a rekreačními potřebami a s počítači. Méně se naopak dařilo obchodníkům s farmaceutickými výrobky, kosmetikou a potřebami pro domácnost.
Ve specializovaných prodejnách potravin se tržby ve srovnání s loňským únorem snížily o 2,2 procenta, v nespecializovaných prodejnách s převahou potravin pak o 1,1 procenta.
Letošní únor měl o jeden pracovní den méně než před rokem. Po očištění o kalendářní vlivy tržby maloobchodníků meziročně rostly o 4,8 procenta. Meziměsíčně se tržby reálně zvýšily o 0,9 procenta.
Za prodej a opravy motorových vozidel se tržby meziročně zvýšily o 2,2 procenta, po očištění pak o 3,1 procenta.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
