Eurovia se nechtěla k námitce blíže vyjadřovat, protože řízení ještě neskončilo. Podle iDNES.cz požaduje firma překontrolování vítězné nabídky.
O zakázku na modernizaci železničního spojení od vinohradských tunelů k Hostivaři, která je součástí úprav takzvaného pražského železničního uzlu, se Eurovia ucházela ve sdružení s firmami Strabag Rail a GJW Praha s cenou 3,68 miliardy.
SŽDC dál počítá s původním harmonogramem prací. \"Harmonogram prací stíháme. Nelze však vyloučit podání na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže,\" řekla serveru mluvčí správy. SŽDC si od modernizace slibuje odstranění úseků, které už nestačí hustotě dopravy.
SŽDC vypsala tendr loni na podzim podruhé. Výběrová komise loni v červnu za vítěze doporučila firmu Chládek a Tintěra s cenou 3,4 miliardy korun. SŽDC ale následně soutěž zrušila s poukazem na nejasnosti ve vlastních kvalifikačních požadavcích. Vítězná firma se pak obrátila na antimonopolní úřad, aby zakázal vypsání nové soutěže. Nakonec ale společnost vzala své podání zpět a SŽDC vyhlásila nový tendr.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
