Během úplné uzavírky budou večer nákladní auta ve směru od Prahy odkláněna v Mirošovicích na Tábor. Osobní vozy se dostanou až k Ostředku a dál budou muset pokračovat po vedlejších silnicích. Oficiální objížďka vede z Mirošovic po I/3 a D3 na Tábor, dále po I/19 na Chýnov a Pelhřimov a po I/34 na exit 90, kde se u Humpolce opět najíždí na D1.
\"Objízdná trasa přes Tábor je povinná pro nákladní dopravu nad 12 tun, protože je potřeba ji držet na silnicích první třídy. Doporučujeme ji však i řidičům osobních aut, kteří cestují mezi Prahou a Brnem, protože je rychlejší,\" uvedl Studecký. Ostatní řidiči mohou z D1 sjet až u Ostředku a z druhé strany v Koberovicích, protože přímo uzavřen bude jen 34. až 49. kilometr a 75. až 81. kilometr. \"Mezi tím se auta mohou pohybovat, možností na objížďku je tam několik,\" dodal mluvčí.
Silničáři budou bourat dva nevyhovující nadjezdy mezi Ostředkem a Šternovem a jeden mezi Hořicemi a Koberovicemi. Přestřihnou je pomocí pneumatických nůžek, betonové kusy spadnou do štěrkového lože a pak je dělníci rozeberou a odklidí. Hodně používaný je hlavně most na 41. kilometru u Šternova, přes nějž vede trasa z Českého Šternberku do Divišova. Další dva nadjezdy u Choratic a Koberovic používají spíše zemědělci a lesníci. Nové mosty mají být dostavěny příští rok.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
