Nákladní auta nad 12 tun jsou ve směru od Prahy odkláněna v Mirošovicích na Tábor. Osobní vozy se dostanou až k Ostředku a dál musejí pokračovat po vedlejších silnicích. Dálnice byla podle Studeckého po 19:00 uzavřena pro veškerou dopravu na 34. kilometru a z druhé strany na 81. kilometru, mezi těmito exity je pro místní dopravu ještě část dálnice průjezdná.
Oficiální objížďka vede z Mirošovic po I/3 a D3 na Tábor, dále po I/19 na Chýnov a Pelhřimov a po I/34 na exit 90, kde se u Humpolce opět najíždí na D1. Stejnou objízdnou trasu použijí i řidiči v opačném směru z Brna.
\"Běží to podle plánu. Byla tam kolona, tak policisté ještě něco pouštěli a uzavírali to postupně. Objízdné trasy jsou vyznačené a u sjezdů jsou hlídky. Monitorujeme to, žádné komplikace nejsou,\" řekl ČTK před 19:30 mluvčí středočeské policie Pavel Truxa.
Demolované nadjezdy už nevyhovují současným požadavkům. Hodně používaný je hlavně most na 41. kilometru u Šternova, přes nějž vede trasa z Českého Šternberku do Divišova. Další dva nadjezdy u Choratic a Koberovic používají spíše zemědělci a lesníci. Nové mosty mají být dostavěny příští rok.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
