Výdaje za inzerci v televizích se meziročně zvýšily o téměř 16 procent na 10,08 miliardy korun. Inzertní příjmy v tisku se zvýšily o čtyři procenta na 3,95 miliardy Kč a v rádiích vzrostly o desetinu na 1,56 miliardy Kč. Venkovní reklama zaznamenala pokles o 1,4 procenta na 1,02 miliardy Kč.
Nejvíce firmy utratily za reklamu na motorová vozidla, přívěsy a návěsy, celkem 289 milionů korun. Obchody s kutilskými potřebami utratily kolem 213 milionů a supermarkety a potravinové řetězce vydaly 204 milionů korun.
Dnes na pražském výstavišti v Letňanech začíná mezinárodní veletrh reklamy, médií, polygrafie Reklama Polygraf a veletrh obalových inovací a technologií Obaly. Končí 26. dubna.
Za celý loňský rok vzrostly výdaje do reklamy bez internetu o 13 procent na 80 miliard Kč v ceníkových cenách. Největší podíl měla inzerce v televizích, která meziročně posílila o 19 procent na 42,38 miliardy Kč.
Celosvětové výdaje na reklamu podle odhadů loni vzrostly o 4,6 procenta na 579 miliard dolarů a letos by mohly překročit 600 miliard dolarů (zhruba 15 bilionů korun).



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
