Prodávaná pole se na celkové těžbě plynu v Bangladéši podílejí více než polovinou. Firmu Himalaya Energy vlastní konsorcium složené ze státního podniku China ZhenHua Oil a hongkongská investiční firma CNIC, která je čínským vládním nástrojem podpory investic čínských firem v zahraničí. Mluvčí ZhenHua předběžnou dohodu potvrdil a dodal, že její dokončení bude záviset na souhlasu čínského ministerstva obchodu.
Chevron celou svou produkci plynu v Bangladéši - 16 milionů tun v přepočtu na energetický ekvivalent ropy - prodává místní státní ropné společnosti Petrobangla. Bangladéšská vláda má právo odmítnout firmou vyhlédnutého kupce těchto aktiv a její zástupci uvedli, že se ještě nerozhodla.
Chevron se podobně jako další velké ropné společnosti v situaci nízkých světových cen zbavuje okrajových a méně výnosných aktiv. Společnost v říjnu 2015 uvedla, že do tří let plánuje prodat majetek v hodnotě kolem deseti miliard dolarů. Vedle bangladéšských polí má jít například o geotermální projekty v Indonésii a na Filipínách.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
