Tržby PepsiCo se v meziročním srovnání zvýšily o 1,6 procenta na 12,05 miliardy USD. Bylo to druhé čtvrtletí rostoucích výnosů po osmi kvartálech poklesu. Výsledky předčily očekávání analytiků, uvedla agentura AP.
Potravinářští producenti silně investují do vývoje nových produktů, aby vyšli vstříc měnícím se požadavkům spotřebitelů. Ti se nyní odvracejí od slazených limonád a pochutin s vysokým obsahem soli a tuku k produktům označovaným za zdravější. PepsiCo uvedla, že takové produkty se na jejích tržbách nyní podílejí asi 45 procenty.
Zisk největšího světového výrobce nealkoholických nápojů Coca-Cola v prvním čtvrtletí meziročně klesl o zhruba 20 procent a jeho tržby se snížily osmé čtvrtletí za sebou. Firma také v úterý oznámila, že v zájmu posílení úspor a vzhledem ke slábnoucí světové poptávce po sycených limonádách zruší 1200 pracovních míst. Globální prodej sycených limonád v prvním čtvrtletí celkově klesl o jedno procento.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
