Výroba automobilů v posledních letech patří mezi nejsilnější odvětví britského zpracovatelského sektoru. Britský automobilový průmysl se nicméně obává negativních dopadů plánovaného odchodu Británie z Evropské unie, uvedla agentura Reuters.
Více než tři čtvrtiny produkce automobilů v Británii jsou určeny pro zahraniční trhy. V prvním čtvrtletí se exportní výroba zvýšila o 11,5 procenta na 367.670 aut, zatímco výroba pro domácí trh o 4,3 procenta klesla a činila 108.737 vozů.
\"Velká část produkce směřuje do Evropy. Je klíčové zachovat volný obchod mezi Británií a EU, jinak hrozí konec tohoto úspěšného příběhu,\" uvedl šéf SMMT Mike Hawes. Svaz očekává, že pokud si Británie po odchodu z EU zachová snadný přístup na evropské trhy, přesáhne v roce 2020 produkce aut v Británii dva miliony vozů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
