Odbyt ve čtvrtletí klesl o půl procenta na 2,495 milionu. Tržby však o 10,3 procenta vzrostly a dosáhly 56,2 miliardy eur (1,5 bilionu Kč). Zisk před zdaněním se zvýšil o 44,3 procenta na 4,62 miliardy eur.
\"Čtvrtletní výsledky pozitivně ovlivnil silný výkon značek skupiny, uvedení nových, podmanivých produktů a solidní zisk v západní Evropě,\" uvedl generální ředitel Matthias Müller. \"Vyplácejí se i snahy o zlepšení výkonnosti a produktivity,\" dodal.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Loni navíc vystřídal japonského konkurenta Toyota v čele světového automobilového trhu, když navzdory skandálu s měřením emisí zvýšil globální prodej o téměř čtyři procenta na rekordních 10,3 milionu vozů.
Volkswagen předloni v září přiznal, že po celém světě do zhruba 11 milionů naftových aut instaloval software, který umožňuje manipulovat s testy emisí. Skandál se týká i zhruba 1,2 milionu vozů Škoda Auto.
Koncern Volkswagen vlastní 12 značek. Patří mezi ně značky osobních aut Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche, značky nákladních aut MAN a Scania a rovněž užitkové vozy Volkswagen a motocykly Ducati.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
