Nárůst tržeb souvisí s růstem počtu cestujících, kterých loni ve vlacích a autobusech společnosti přibylo o 30 procent na 1,4 milionu.
Leo Express během loňského roku rozšiřoval především síť autobusových linek. Společnost vstoupila na trhy v Rakousku a Německu, mimo jiné spustila linky do Vídně, Lince a Salzburku. \"V roce 2017 budeme nadále doplňovat naši autobusovou síť a hlavně se připravovat na rozšíření vlakové sítě díky nově objednaným jednotkám,\" uvedl předseda představenstva a majitel společnosti Leoš Novotný.
Společnost podepsala smlouvu s čínským výrobcem CRRC na dodávku tří vlakových souprav s opcí na možný nákup dalších 30 strojů. Alespoň část opce na nákup dalších vlaků hodlá společnost během letošního roku využít, dodal Novotný.
Leo Express nedávno uvedl, že dokončil technické úpravy svých prvních pěti vlaků na provoz po polských kolejích. Kdy ale provoz zahájí, společnost neuvedla s tím, že nemá dosud všechna potřebná povolení.
Leo Express zahájil činnost v roce 2013 jako železniční přepravce. Provozuje kromě osobních vlaků autobusové linky. Konkurenční České dráhy loni přepravily 171,5 milionu pasažérů a hospodaření zakončily se ziskem 882 milionů korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
