Prodeje společnosti vzrostly o 19 procent na 5,67 miliardy eur, přičemž analytici oslovení agenturou Reuters očekávali zisk 421 milionů a prodeje ve výši 5,4 miliardy eur. Na severoamerickém a čínském trhu Adidas s růstem tržeb o 31, respektive 30 procent překonal svého rivala Nike, který vykázal zvýšení o tři procenta v Severní Americe a o devět procent v Číně.
Adidas je silný především v internetovém obchodu, kde jeho příjmy stouply o 53 procent. Právě na tento segment se soustředil nový ředitel Kasper Rosted, který se ujal funkce v říjnu. V březnu oznámil, že do roku 2020 se hodnota těchto prodejů zvýší na čtyři miliardy eur z jedné miliardy v loňském roce. Zdvojnásobil tak prognózu z dosud plánovaných dvou miliard. Celkové prodeje by se měly v roce 2020 pohybovat na úrovni 25 až 27 miliard eur.
Do výsledků firmy se promítla marketingová kampaň propagující běžecké boty Boost a retro obuv Superstars, s níž chce Adidas předběhnout svého amerického rivala Nike, za kterým zaostává už řadu let. Dobře se opět začala prodávat i značka Reebok, po šestiprocentním růstu v roce 2016 se její odbyt v prvním čtvrtletí zvýšil o 13 procent.
Akcie společnosti se letos zvýšily o 21 procent, uvedla agentura Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
