Laboratoř bude sloužit k testování a vývoji benzinových, naftových i alternativních pohonů, hybridních a elektrických. Motorové centrum, které je nyní o laboratoř rozšířeno, otevřela automobilka v roce 2014. \"Rozšířením Motorového centra se zároveň vydáváme důležitým směrem k novým, technicky pokrokovým řešením, neboť nová laboratoř představuje rozšíření našich vývojových aktivit v oblasti elektromobility,\" uvedl člen představenstva za oblast technického vývoje Škoda Auto Christian Strube.
Stavba nové budovy o ploše víc než 3600 čtverečních metrů začala v červnu roku 2015, jejím klíčovým zařízením je válcová zkušebna simulující jízdní odpory testovaného vozidla. Do roku 2019 přibudou ještě další dvě válcová zkušební zařízení. Všechny prováděné testy odpovídají aktuálně platným normám, výsledky nechává společnost analyzovat přímo na místě.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
