\"Přes výzvu soudu k opravě však Grandi Stazioni nedokázaly dostatečně srozumitelně formulovat, čeho že se touto žalobou domáhají konkrétně na Českých drahách, a soud tak žalobu ve vztahu k Českým drahám odmítl pro nesrozumitelnost a neurčitost,\" uvedl Joklík.
Grandi Stazioni spravovala pražské hlavní nádraží do loňského října, kdy jí smlouvu neprodloužil nový vlastník SŽDC kvůli nesplnění smluvních podmínek. Podle dohody s Českými drahami z roku 2003 měla společnost do loňského října dokončit rekonstrukci nádraží včetně historické Fantovy budovy. Pokud by rekonstrukci zvládla dokončit, získala by právo na pronájem nádražních prostor na dalších 30 let. Za 13 let ale opravila jen část budovy a odbavovací halu nádraží. Boční trakty a fasáda Fantovy budovy se rekonstrukce dosud nedočkaly.
Kromě sporu o náhradu finančních prostředků existují další dvě žaloby, které řeší ukončení smlouvy mezi SŽDC a Grandi Stazioni. Ta v Česku spravuje ještě nádraží v Mariánských lázních.
Grandi Stazioni do poloviny loňského roku většinově vlastnily italské dráhy. V současnosti firmu vlastní francouzský investiční fond Antin a italská investorská skupina Borletti Group. Předloni česká pobočka Grandi Stazioni hospodařila se ziskem 64,8 milionu korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
