Větší expanzi firma nyní neplánuje, stávající síť prodejních center a servisů považuje za dostatečnou. \"V nejbližších dvou letech předpokládám, že rozšíříme počet prodejních míst zhruba o pět prodejen. Nicméně již několik let se věnujeme revitalizaci stávajících prodejen. A v rámci modernizace upravujeme nejen interiéry, ale přemísťujeme prodejny i do atraktivnějších lokalit,\" řekla Moravová.
Nově otevírané obchody mají větší prodejní i skladovou plochu, v průměru mají okolo 1300 m2. Na Slovensku Mountfield letos otevřel novou prodejnu v Levicích a má v plánu v dvouletém horizontu čtyři až pět nových obchodů.
Všechny modernizované prodejny i servisy mají jednotný styl. V rámci modernizace má část z nich samoobslužný prodej některých produktů. Týká se to rychloobrátkového sezónního zboží jako například olejů do sekaček, náhradních řetězů k pilám, krmiv pro domácí zvířata či prostředků na údržbu vody v bazénech.
Společnost se více zaměřuje i na export. \"V současnosti vyvážíme zejména bazény a bazénové příslušenství prakticky do celé Evropy (Německo, Rakousko, Skandinávie, Balkán, Rusko), ale také mimo Evropu, například do Vietnamu, Thajska, JAR, Jižní Koreje,\" uvedla ředitelka.
Majoritní podíl v Mountfieldu loni koupila od jejího zakladatele Ivana Drbohlava čínská skupina Eurasia Development Group Limited. \"Pro nového vlastníka je důležitá společná shoda na strategickém obchodním plánu a plnění nastavených cílů. Což se daří, a tudíž zatím zásadní změny neplánuje,\" dodala ředitelka.
Letos se dalších změn dočkal sortiment, který se více zaměřuje na moderní trendy, nové technologie a také výrobky, které jsou šetrnější k životnímu prostředí. \"Očekáváme rozšířený zájem o vybavení pro relax na zahradě, zahradní nábytek, bazény, vířivky a tudíž náš sortiment i v této oblasti postupně rozšiřujeme,\" řekla Moravová.
Zakladatelem firmy je Ivan Drbohlav, který v roce 1991 otevřel se společníky první prodejnu Mountfield v Mnichovicích u Prahy. V současnosti má Mountfield v Česku a na Slovensku síť více než 70 prodejen. Firma patří již řadu let mezi největší obchodní řetězce v Česku a je největším specializovaným maloobchodním prodejcem v zemi.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
