Největšího nárůstu počtu čtenářů ve srovnání s minulými výstupy za druhé pololetí 2016 dosáhl deník Hospodářské noviny, který zvýšil čtenost o sedm procent na 161.000 lidí.
Postavení nejčtenějšího suplementu posílil titul Blesk magazín TV s 1,235 milionu čtenářů, na druhém místě zůstal TV Magazín s 1,185 milionu a třetí je Magazín Dnes se 713.000 čtenáři. Počet svých čtenářů zvýšilo proti minulému období celkem osm suplementů a u jednoho zůstal počet čtenářů stejný. Největší nárůst počtu čtenářů vykázal magazín Hospodářských novin Ego!, jehož čtenost na vydání vzrostla o více než 11 procent.
U časopisů vykázal největší nárůst počtu čtenářů měsíčník ForMen, s navýšením o 42 procent. K pětinové hranici se přiblížily nebo ji překročily ještě Instinkt a Můj dům. Dalších osm časopisů z různých žánrových skupin dosáhlo nárůstu počtu čtenářů vyššího než deset procent. Celkově vzrostla čtenost většiny titulů v žánrových skupinách časopisů o vaření, péče o zdraví, IT časopisů a časopisů o bydlení, ale také například motoristických či křížovkářských časopisů.
Nejčtenějším magazínem byl bezplatný týdeník 5plus2 s průměrným počtem 857.000 čtenářů na vydání. Nejčtenějším prodávaným časopisem byl Nedělní Blesk s 540.000 čtenářů, následovaný Rytmem života s 524.000 čtenářů na vydání.
Některou z tiskovin čte v Česku 90 procent lidí starších 12 let. Časopisy čte 83 procent populace a deníky 70 procent.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
