Odbyt vozů skupiny v západní Evropě klesl o 3,9 procenta, naproti tomu ve střední a východní Evropě vzrostl o 11,1 procenta. V USA dodávky stouply o tři procenta, v Číně posílily o 1,5 procenta a stejným tempem se zvýšily v Jižní Americe.
Za první čtyři měsíce byl odbyt vozů skupiny vyšší v meziročním srovnání o 0,7 procenta. Německý trh sice klesá, to ale vyrovnává nárůst na východě Evropy včetně Ruska.
Vlajková značka VW dodala v dubnu zákazníkům 468.00 vozů, o 1,8 procenta méně než před rokem. Snížil se i prodej vozů luxusní značky Audi. Odbyt vozů Škody Auto zůstal takřka beze změny na 97.300 vozech, sdělila Škoda ve čtvrtek. Silné prodeje letos zaznamenává španělská značka SEAT, která minulý měsíc zvýšila dodávky o 16 procent.
Volkswagen je dlouhodobě největší automobilkou v Evropě a minulý rok vystřídal japonského konkurenta Toyota v čele světového automobilového trhu. Skupině se loni navzdory skandálu s obcházením emisních testů podařilo zvýšit globální prodej o téměř čtyři procenta na rekordních 10,3 milionu vozů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
