O potřebě vybudovat doprovodné stavby v co nejkratším termínu hovořila už koncem minulého měsíce hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO). Kromě zmíněné Vestecké spojky a křížení s dálnicí D1 patří mezi uvedené doprovodné stavby rovněž obchvat Jesenice a severní obchvat Jílového.
Středočeská část D3 povede z Prahy přes Jílové u Prahy, Hostěradice, Václavice, Voračice a napojí se na již postavenou část dálnice u Nové Hospody na Táborsku. Cena více než 58 kilometrů nové dálnice včetně deseti mimoúrovňových křižovatek a 6,9 kilometrů tunelů vychází podle odhadu ministerstva dopravy na 44,05 miliardy korun při dnešních cenách. Spolu s dálničními přivaděči, které jsou rovněž započítány do celkové ceny stavby, je délka komunikace 71,5 kilometrů. Hotová by měla být v roce 2030.
cfr mal



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
