V Británii se dubnový prodej propadl o 19,8 procenta. V Německu se prodej snížil o osm procent, ve Francii o šest procent a v Itálii o 4,6 procenta. Z velkých trhů se prodej zvýšil pouze ve Španělsku, a to o 1,1 procenta. Pozitivně k prodeji přispělo hlavně 12 zemí, které se k EU připojily až po roce 2004, ve kterých se prodej zvýšil o 8,2 procenta.
Prodej největší evropské automobilky Volkswagen se v dubnu snížil o 8,8 procenta, z toho prodej české Škoda Auto klesl o 4,8 procenta. Z větších Automobilek vzrostl prodej pouze japonské Toyotě o 5,3 procenta a jihokorejské společnosti Kia o osm procent.
Za první čtyři měsíce roku se prodej v EU zvýšil o 4,7 procenta na 5,33 milionu vozů. Růst zaznamenalo všech pět velkých evropských trhů v čele s Itálii. Zde prodej stoupl o osm procent.
Loni se prodej aut v EU zvýšil o 6,8 procenta na 14,641 milionu vozů a vyšší byl již třetím rokem za sebou. ACEA na počátku letošního roku odhadla, že v letošním roce tempo růstu prodeje nových aut prudce zpomalí na jedno procento.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
