\"Ano, zadáme tento úkol OSI. Magistrát již zadal žádost o změnu územního plánu pro tuto stavbu,\" řekl Dolínek.
Pokud by město skutečně zadalo příkaz k pokračování přípravy stavby okruhu, tak by řidiči z Blanky pokračovali novým tunelem pod Povltavskou ulicí. Z celkového počtu asi deseti kilometrů by tunelem vedlo pět kilometrů. Ten by byl buď dvou, nebo jednopatrový, podle Dolínka bude záležet na doporučení odborníků. Okruh by dále vedl přes Malešice až k části okruhu ve Štěrboholích. \"Jak bylo řečeno, OSI vysoutěží projekty konkrétní podoby a provedení okruhu, které budou konzultovat s dotčenými městskými částmi,\" řekl Dolínek.
Rozhodnuto zatím není o budoucnosti vytížené ulice V Holešovičkách. Praha 8 již uvedla, že si přeje její zahloubení. Podle informací ČTK je ve hře i varianta podzemní radiály z Pelc-Tyrolky do Březiněvsi. \"Je to jedna z možností,\" potvrdil Dolínek.
Městský, nebo vnitřní okruh staví hlavní město ze svého rozpočtu. V současné době funguje v úseku z Pelc-Tyrolky tunelem Blanka směrem do Prahy 6 a 5 a Strahovským tunelem a Mrázovkou až k Barrandovskému mostu a Jižní spojce. V současné době na východě města končí Štěrboholskou radiálou.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
