Firmě pomohlo zavření ztrátové ocelárny v září 2015. \"Díky tomu jsme se dostali z dlouholetých ztrát a výrazným způsobem zlepšili hospodaření společnosti,\" potvrdil Ščuka. Pozitivní je podle něj i letošní vývoj. \"Důležité je, že v prvním čtvrtletí letošního roku, přestože tržní podmínky v podstatě zůstávají stejné, ten trend pokračuje a nárůst hospodářského výsledku ještě zrychlil,\" řekl Ščuka.
Zavření ocelárny podle něj přišlo v relativně šťastnou chvíli i z pohledu zaměstnanosti. \"Propouštěli jsme v okamžiku, kdy se výrazně zlepšily podmínky na trhu práce, a co víme, všichni zaměstnanci, co odešli, bez problému si našli náhradní zaměstnání,\" řekl Ščuka.
Stav zaměstnanců firmy po uzavření ocelárny nakonec klesl jen o 120 lidí, protože část zaměstnanců společnost přesunula do jiných provozů, kde rozšiřovala výrobu. Nyní má téměř 950 vlastních zaměstnanců, kromě toho v ní pracuje 50 agenturních zaměstnanců.
Předseda představenstva řekl, že akcionáři významným způsobem posílili postavení společnosti, když vložili do firmy 5,3 miliardy korun a zkonvertovali tak větší část úvěrů. \"Tím se vyčíslily kompletně veškeré historické ztráty a společnost teď je absolutně čistá a stabilní a má perfektní bilanci,\" řekl Ščuka.
Vítkovice Steel patří skupině soukromých investorů, skrytých za společnostmi se sídlem na Kypru. Ti firmu koupili před dvěma lety od ruské ocelářské a těžařské skupiny Evraz Group, která ji vlastnila od roku 2005. Firma je předním evropským výrobcem tlustých plechů a štětovnic, které produkuje na dvou válcovacích tratích. Její výrobky se používají například při stavbě lodí, mostů, ocelových konstrukcí, dopravních a stavebních strojů či větrných elektráren.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
