Projekt by měl být dokončen v roce 2019. Investice má vytvořit 588 nových pracovních míst. Většina míst má vzniknout v Plané nad Lužnicí, 105 míst v Tatinné na Žatecku.
Návrh počítá s vytvořením tzv. Lighthouse centra pro Evropu a Afriku v Plané nad Lužnicí. V něm je plánováno především rozvíjení a testování asistenčních systémů formou zapojení robotů ve výrobním řetězci. \"V současnosti probíhá pořizování a instalace nových technologií, kdy se často jedná o první instalaci podobné technologie v Evropě. Předpokládaný termín pro zahájení nové výroby a fungování Lighthouse centra je v červnu 2017,\" píše se ve zprávě.
Závod v Plané nad Lužnicí se stane hlavním centrem využití Průmyslu 4.0 skupiny YFAI v Evropě. \"Za tímto účelem budou v závodě testovány nové postupy a techniky při výrobě systémů pro interiéry automobilů, které budou následně implantovány v dalších závodech skupiny YFAI,\" uvádí dokument.
Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems (dříve JC Interiors) je součástí nadnárodní skupiny Johnson Controls. V ČR má skupina čtyři výrobní závody - v České Lípě, Mladé Boleslavi, Roudnici na Labem a Stráži pod Ralskem. JC Interiors byla založena jako projekt na zelené louce v průmyslové zóně Triangl v Žatci. Nyní má asi 1000 zaměstnanců. Vyrábí plastové a gumové autodíly.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					