V rámci ČR existují obrovské rozdíly mezi jednotlivými kraji, ale i okresy v rámci krajů či jednotlivými obcemi. Například v obci Bečov v okrese Most má v registru fyzických osob Solus zapsaný dluh po splatnosti 38 procent dospělých obyvatel obce. Existují ale obce, kde není u žádného z občanů ani jeden záznam.
Počet občanů s aktivním dluhem po splatnosti evidovaným v registru klesá ve všech krajích ČR čtvrté čtvrtletí v řadě. Významné zlepšení situace sleduje Solus zejména v krajích, kde jsou potíže s nesplácenými závazky dlouhodobě nejvyšší, tedy v Karlovarském a Ústeckém kraji. V ostatních krajích došlo spíše velmi k mírnému poklesu.
Registry klientských informací hrají zcela zásadní roli při ochraně nikoli jen věřitelů, ale i samotných klientů. Těm by při jejich nezodpovědném zadlužování a následném nezvládnutí splácení svých závazků mohl velmi reálně hrozit osobní bankrot nebo exekuce.
Členství ve sdružení Solus umožňuje přístup k informacím o klientech, kteří čelili nebo čelí potížím se splácením svých závazků, dále k databázi odcizených a neplatných dokladů a k insolvenčnímu registru. Členská společnost se na základě dotazu do databáze dozví o dluhu klienta, případně o jeho úhradě. Ta je v registru uchována až tři roky. Data se v databázi shromažďují pouze se souhlasem zákazníků.
Sdružení vzniklo v létě 1999. Mezi členy je nyní 15 bank a stavebních spořitelen, 21 nebankovních finančních institucí, 11 telekomunikačních operátorů, čtyři distributoři energií, tři poskytovatelé tzv. peer to peer půjček a dva obchodní řetězce.
Kraj ČR Počet osob v prodlení v procentech Praha 6,01 Středočeský 7,07 Jihočeský 6,64 Plzeňský 7,63 Karlovarský 12,53 Ústecký 13,95 Liberecký 9,89 Královéhradecký 6,93 Pardubický 6,24 Vysočina 4,84 Jihomoravský 5,92 Olomoucký 7,04 Zlínský 4,83 Moravskoslezský 9,39 Celá ČR 7,41
Zdroj: Solus
fd mal



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					