Firma patřící podnikateli Radimu Jančurovi na trati do Brna a Bratislavy jezdí se třemi páry vlaků od loňského 11. prosince. Spor se vede o vlaky na trase Praha - Brno - Bratislava s odjezdy v 07:19 a 15:19. V 17:19 pak jde o vlak z Prahy do Starého města u Uherského Hradiště. Ve směru z Brna do Prahy jezdí žluté vlaky soukromé společnosti v 06:09 a 07:09 a poté odpoledne v 17:09. Trasu mezi Prahou a Brnem do letoška obsluhovaly výhradně České dráhy, RegioJet si ale zažádal o totožné odjezdové časy s tím, že je hodlá provozovat bez dotací.
Nynější rozhodnutí Drážního úřadu je konečné a je možné je zvrátit pouze u soudu, uvedl Novák. SŽDC přidělení kapacity u části spojů soukromé společnosti zdůvodňovala mimo jiné tím, že žluté spoje budou jezdit až do Bratislavy, a tudíž mají jako mezistátní vlaky prioritu. Naopak vlak s odjezdem z Prahy v 16:19 a v opačném směru z Brna hl. n. v 08:09 zůstal Českým drahám, neboť RegioJet požádal o kapacitu až v takzvané pozdní žádosti, uvedla SŽDC.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
