Závod v Moravském Krumlově vyrábí ocelové konstrukce zejména pro energetiku, uhelné a paroplynové elektrárny a rafinérie. \"Výroba ocelových konstrukcí je však kvůli stále narůstajícím cenám oceli, asijské konkurenci a očekávanému posilování koruny dlouhodobě ekonomicky neudržitelná. Rozhodli jsme se proto pro změnu celkové strategie a budeme se nadále orientovat na výrobu s vyšší přidanou hodnotou s nízkou zakázkovostí a zcela podpoříme třebíčský výrobní program se zaměřením na automobilový průmysl a energetiku,\" uvedl generální ředitel PBS INDUSTRY Karel Pléha.
V mateřském závodě v Třebíči najde uplatnění část zaměstnanců. \"V případě potřeby jim zajistíme pravidelnou dopravu mezi Moravským Krumlovem a Třebíčí. Vůči zbylým pracovníkům dodržíme pochopitelně všechny zákonné závazky a management PBS INDUSTRY chystá pro dotčené zaměstnance podporu nad rámec zákona ve formě individuálního personálního poradenství,\" uvedl Pléha.
PBS Industry, a.s. vyrábí mimo jiné parní a spalinové kotle, výměníky, kondenzátory, hořáky, tlakové nádoby i části plynových turbín. Export se na tržbách firmy podílí více než 90 procenty. Kromě evropských zemí její výrobky plynuly také do Ruska, Asie, USA či severní Afriky. Mezi nejvýznamnější zákazníky podniku patří General Electric (GE), Siemens, Alstom a Doosan Škoda Power. Majoritním vlastníkem akcií PBS Industry je brněnská investiční skupina JET Investment.
Filip Vrána dr



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					