Růst druhé největší ekonomiky eurozóny však překonal vládní prognózu, která jej odhadovala na 0,3 procenta. Meziroční zvýšení činilo v prvním čtvrtletí 0,9 procenta. Vyplývá to z revidovaných údajů francouzského statistického úřadu INSEE.
Hrubý hospodářský produkt v celé eurozóně čtvrtletně stoupl o 0,5 procenta, přičemž expanze největší ekonomiky, Německa, dosáhla 0,6 procenta.
Nicméně francouzské hospodářství se před prezidentskými volbami vyvíjelo příznivě, nezaměstnanost byla nejnižší od krize eurozóny a aktivita soukromého sektoru na čtyřletém maximu.
Brzdou hrubého domácího produktu jsou spotřebitelské výdaje, které se v prvním čtvrtletí zvýšily o pouhých 0,1 procenta po růstu o 0,5 procenta v předchozím čtvrtletí. Přitom v dubnu s růstem o 0,5 procenta nedosáhly na 0,7 procenta předpovídaných analytiky agentury Reuters. V porovnání s březnovým propadem o 0,1 procenta se však situace zlepšila.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					