\"Londýn má příznivé prostředí pro podnikání, může nabídnout kvalitní pracovní sílu, vzdělání. A nic se nezmění kvůli brexitu. Stále to bude pro obchod nejlepší místo na světě,\" uvedl. Upozornil, že 86 procent obchodníků v londýnské City se vyslovilo proti brexitu.
Za nevyhnutelné Parmley označil přestěhování Evropského bankovního úřadu (EBA) do EU. Soudí, že z politických důvodů není možné, aby úřad zůstal v Londýně. Praha o získání sídla úřadu usiluje, podle něj to je \"velmi dobrý nápad\".
\"Slyšel jsem návrhy, že by mohl přijít do Prahy, a já si osobně myslím, že to je velmi dobrý nápad. Trochu mě otravuje, že když se něco stěhuje z Londýna, stále se mluví o Frankfurtu, Paříži, Dublinu nebo New Yorku. Jsou tu další země, je jich 27, tak bychom měli mluvit o všech,\" uvedl. Podle informací německého tisku by se měl EBA přestěhovat do Frankfurtu nad Mohanem a Evropská léková agentura (EMA) do francouzského města Lille. Rozhodnutí padne do října.
Parmley přijel do ČR také podpořit spolupráci v oblasti finančních technologií, která má podle něj potenciál stát se klíčovým oborem ve finančnictví. \"Mnoho lidí po celém světě nemá bankovní účet, ale má mobilní telefon. Například v Nepálu 95 procent lidí bankovní účet nemá, ale všichni mají mobil. Můžeme k lidem dostat bankovnictví přes mobilní telefon, a to pomocí produktů finančních technologií,\" uvedl.
Budoucnost má obor podle něj i proto, že jej jako příležitost pro investice vidí mnoho obchodníků. Upozornil, že zatímco před deseti lety v tomto oboru v City nepracoval téměř nikdo, nyní je to zhruba 45.000 lidí. A další desetitisíce jsou třeba pro boj s počítačovou kriminalitou.
Parmley ujišťuje české bankéře a politiky, že i přes brexit chce londýnská City ekonomické vztahy zachovat. \"Jedním z důvodů naší návštěvy je ujistit, že se z obchodního pohledu nic nemění. Musíme změnit mechanismy, mění se věci politicky, ale z pohledu brexitu chceme zůstat co nejblíže, jak to bude možné,\" uvedl.
Parmley jako starosta City zastupuje skupiny cechů a obchodních společností. Jeho funkce není politická a obhajuje v ní zájmy londýnského podnikatelského prostředí. Má poradní hlas ve vládě ve věcech spojených s finančnictvím. Jeho funkční období je jednoleté.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					