Nová pekárna v Rosicích slouží k výrobě čerstvého pečiva. Zároveň umožnila koncentrovat výrobu toustového chleba, který se zde dříve dělal, do pekárny u Prahy. Firma modernizovala také pekárnu v Olomouci a mlýny v Kroměříži a ve Znojmě. Ve středních Čechách začala řešit distribuci vlastními silami a opustila externího dodavatele služeb.
Loni společnost reagovala také na situaci na trhu práce a snažila se zamezit velké fluktuaci zaměstnanců především v dělnických pozicích. \"Platy se zvýšily o 11 procent,\" uvedl ve zprávě předseda představenstva Jaroslav Kurčík. Aktuálně firma inzeruje desítky volných míst, převážně pro dělníky ve výrobě, obsluhu strojů, elektrikáře či řidiče. Pro dělnické pozice nabízí hrubé platy od 12.000 korun, obvykle maximálně do 20.000, pro řidiče či elektrikáře nabízí od 20.000 korun hrubého výš. Loni pracovalo pro firmu 1866 lidí, což je o 60 méně než o rok dříve.
Firma chce investovat do modernizace výroby i v dalších letech a snaží se na trh přicházet s novinkami, které sledují evropský trend stále silnějšího požadavku po zdravějším pečivu.
Společnost vznikla v roce 1992, v současnosti působí také na Slovensku, v Maďarsku a v Německu.
Tržby a zisk Penamu (v tis. Kč) 2016 2015 2014 2013 2012 tržby 3,497.700 3,525.200 3,622.900 3,875.900 3,829.00 zisk 119.600 -439.900 155.900 63.100 142.100
Zdroj: výroční zpráva ve Sbírce listin



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					