STV Group zkontroluje stav obrněných vozidel založených na podvozku BVP a navrhne jejich opravy. Po dobu pěti let bude udržovat svěřené obrněné vozy provozuschopné. Následné běžné opravy se budou provádět na podle požadavků armády. Ta si objednala kontrolu a opravy 15 různých typů vozidel BVP a obrněných transportérů.
V závodě v Poličce bylo v minulých dvou letech vybudováno za víc než 240 milionů korun Centrum pro modernizaci a generální opravy těžké vojenské techniky s novou lakovnou a dílnami. Loni v Poličce společnost zajišťovala pro polskou armádu generální opravu raketometů RM-70 a samohybných kolových houfnic ráže 152 mm SHkH vzor 77 Dana.
Letos v únoru série explozí v jedné z hal v poličském závodě zranila 19 lidí, z toho tři těžce. Škoda dosáhla několika desítek milionů korun. Podle Českého báňského úřadu vybuchla trhavina TNT, která byla součástí munice. Stalo se to při lisování takzvaných počinových náloží, výbuch a následný požár způsobil další exploze uskladněného materiálu.
Poličský závod společnosti STV Group byl založen v roce 1920 pod původním názvem První vojenská muniční továrna. V současné době je největším českým výrobcem munice od nábojů do ručních zbraní až po velkorážovou dělostřeleckou, leteckou a ženijní munici včetně výroby mechanických dílů. Zároveň se v Poličce provádějí generálních opravy vojenské techniky. STV Group patří do holdingu STV Invest. Hlavní aktivity celého holdingu jsou zaměřeny do oblasti obranného a bezpečnostního průmyslu, v současné době zaměstnává více než 500 pracovníků. Obrat v roce 2016 dosáhl téměř 1,5 miliardy korun.



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					