Continental Automotive Czech Republic zahrnuje závody v Jičíně, Frenštátu pod Radhoštěm, Brandýse nad Labem, Trutnově a Adršpachu a vývojové centrum v Ostravě. Počet zaměstnanců firmy loni vzrostl o 13 procent na 8959 z 7952 v roce 2015. Podnik v lokalitách svých závodů patří mezi největší zaměstnavatele.
Hospodaření firmy loni skončilo ztrátou 1,1 miliardy korun po zisku 772 milionů korun v roce 2015. Samotný provozní výsledek skončil mínusem 867 milionů korun po předloňském plusu 1,2 miliardy korun. Důvodem provozní ztráty byl podle firmy komplikovaný rozjezd nových projektů a také aktivace a odepisování souvisejících výdajů na výzkum a vývoj. Finanční výsledek loni skončil ztrátou 478 milionů korun, především kvůli rozdílům v přecenění položek v cizí měně. Do investic firma loni dala sedm miliard korun.
Z exportu podnik loni získal 96 procent tržeb. Největšími odběrateli firmy jsou skupiny Volkswagen, Ford, Fiat, General Motors, Toyota, Renault, KIA, BMW, PSA a Daimler.
Závod v Jičíně vyrábí posilovače brzd, brzdové hadice či vakuové pumpy. Ve dvou závodech v Brandýse se dělají rádia, navigace, přístrojové desky, ovladače klimatizací, střešní moduly a palivové dopravní jednotky. Adršpach produkuje ostřikovače skel a světel a Trutnov palivová čerpadla, ventily na recirkulaci výfukových plynů či turbodmychadla. Frenštátský závod dělá různé elektronické systémy pro karosérie, přístrojové desky a řízení motorů a senzory teploty, rychlosti a polohy.
Největší tržby loni vytvořily závody v Brandýse, meziročně obrat zvedly o téměř 13 procent na celkových 22,2 miliardy korun. Následoval závod Frenštát s odbytem za 14,9 miliardy korun. Nejvyšší dynamiku růstu tržeb loni vykázal závod Trutnov, a to o 22 procent na 10,1 miliardy korun.
Vedle jičínské společnosti je hlavní akvizicí německého světového koncernu Continental v ČR pneumatikářská společnost Continental Barum Otrokovice. Té loni klesly tržby o dvě procenta na 56,4 miliardy korun. Zisk firmě meziročně vzrostl o šest procent na 3,5 miliardy korun.



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					