Za celé první pololetí se hodnota prodejů zvýšila o 7,3 procenta na 115,9 miliardy eur, zatímco provozní zisk stoupl ze 7,5 na 8,9 miliardy. Zisk značky VW se v pololetí zdvojnásobil na 1,8 miliardy eur.
Představitel společnosti Frank Witter poukázal na kvalitu výsledků automobilky v komplikovaném období. Růst prodejů byl zaznamenám především v Evropě, ale i v Severní a Jižní Americe. Pozitivní vliv na likviditu firmy měla také úspěšná emise dluhopisů.
Skupina předpokládá, že letošní příjmy překonají loňský rekord 217 miliard eur o více než čtyři procenta.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě. Loni navíc vystřídal japonského konkurenta, firmu Toyota v čele světového automobilového trhu, když navzdory skandálu s měřením emisí zvýšil globální prodej o téměř čtyři procenta na rekordních 10,3 milionu vozů.
Volkswagen předloni v září přiznal, že po celém světě do zhruba 11 milionů naftových aut instaloval software, který umožňuje manipulovat s testy emisí. Skandál se týká i zhruba 1,2 milionu vozů Škoda Auto.
Koncern Volkswagen vlastní 12 značek. Patří mezi ně značky osobních aut Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche, značky nákladních aut MAN a Scania a rovněž užitkové vozy Volkswagen a motocykly Ducati.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
