Podle Ťoka hnutí v povolení napadá vyjádření všech dotčených orgánů s tím, že požaduje, aby jejich stanoviska potvrdily nadřízené orgány. Další věcí, kterou hnutí kritizuje, je zjednodušené řízení pro ověřování stanoviska EIA. Toto stanovisko které řeší dopad stavebního projektu na životní prostředí a hnutí se podle úřadu snaží domoci jeho zrušení.
Podobným způsobem napadá Hnutí Země i všechny etapy modernizované D1, výtky ekologické organizace jsou přitom totožné, jako v případě nynějšího rozkladu. Všechny spory přitom končí u soudu, které ministerstvo vždy vyhrává, uvedl Ťok s tím, že ale průměrná délka zdržení v projektech převyšuje jeden rok.
Kromě rozkladu Dětí země napadly stavební povolení zmíněné komunikace ještě majitelky některých dotčených pozemků a vyčítají úřadu, že s nimi ohledně výstavby dálnice nejednal. To ale ministerstvo dopravy odmítá a tvrdí, že s těmito majiteli má podepsané smlouvy na odkup jiných pozemků, které se nacházejí přímo pod uvažovanou dálnicí.
cfr mal



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
