Samotná demolice haly trvala kolem tří týdnů. Poličské strojírny ji zahájily v době celozávodní dovolené. Na bourací práce dohlížel pyrotechnik, což je podle ředitele Němce standardní postup. Další výbuchy nehrozily.
Lisovnu na trhaviny provozovala v areálu strojíren sesterská společnost STV Group. V únoru v ní vybuchla trhavina TNT, která byla součástí munice. Provoz lisovny na stejném místě společnost možná obnoví.
\"Mateřská společnost uvažuje o výstavbě nové haly, ale zase tomu předchází řada povolení, schvalovaček, vyjadřování dotyčných úřadů, protože se nejedná o standardní budovu. Kdy dojde k samotné výstavbě, těžko říct, počítám nejdříve za rok, možná dva,\" uvedl Němec.
Událost stále policie vyšetřuje jako obecné ohrožení z nedbalosti. Podrobnosti k případu nepodává. Trestní oznámení podal i Hasičský záchranný sbor Pardubického kraje. Podle hasičů, kteří v areálu firmy zasahovali 23. února, jim strojírny neposkytly správné informace o situaci.
\"V současné době jsou rozpracované znalecké posudky, trvá to déle vzhledem k složitosti věci. Doposud nebyl nikdo obviněn. Je podáno také trestní oznámení ze strany hasičů, věc je stále také v šetření,\" řekl ČTK mluvčí svitavské policie Ondřej Zeman.
\"Vyšetřování probíhá, aktivně spolupracujeme, ale nemůžeme se k tomu vyjadřovat. Byť bychom někdy i chtěli,\" uvedl ředitel Poličských strojíren.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
