Třiapadesátiletý Stefani je absolventem studia designu v Braunschweigu a v kalifornské Pasadeně. Jeho rukopis nese řada sériových vozů značky Volkswagen uplynulých deseti let a mnoho automobilových konceptů. Podílel se například na vývoji modelů up!, Polo, Jetta, Tiguan nebo současné generace modelu Golf.
Design Škody se podle předsedy představenstva značky Bernharda Maiera v posledních letech velmi dobře rozvíjel a nedávno jej značka přenesla i na své nové modely SUV. \"S Oliverem Stefanim nyní zahajujeme další fázi rozvoje. Naše auta navrhne a povede do éry digitalizace a elektrifikace výroby vozů ještě emocionálněji. Oliver Stefani má velký kreativní potenciál,\" uvedl Maier.
Slovák Kabaň ze Škody odešel po devíti letech, v nichž značka získala výrazný osobitý styl. Završením jeho práce u Škody je nástupce malého SUV Yeti pod názvem Karoq, který přijde na trh v druhé polovině roku.
Škoda loni prodala přes milion aut. V současnosti nabízí modely Citigo, Fabia, Rapid, Octavia, Karoq, Kodiaq a Superb.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
