Prodávat bude každá automobilka své vozy samostatně. Účelem partnerství je zmírnit investiční zátěž a sdílet některé výrobní technologie.
Automobilky plánují rovněž společný vývoj klíčových technologií pro elektromobily. Design a vlastní výrobu vozidel nechají oddělenou. Zatímco Toyota plánuje uvést elektromobil na trh v roce 2020, Mazda na něj chce vykročit o rok dříve.
Obě firmy rozvíjejí spolupráci v rozličných oblastech už od roku 2015. Toyota, která je v prodeji aut světovou dvojkou a japonskou jedničkou, vytváří aliance s menšími japonskými výrobci už několik let.
Nynější dohoda je dalším projevem konsolidace světového automobilového sektoru do čtyř hlavních táborů. V jejich centru je japonská Toyota, německý Volkswagen, americká General Motors a rovněž aliance francouzského Renaultu a japonského Nissanu.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
