\"Statický propočet naznačuje, že by se na most mohla vrátit auta v jednom směru, uvažujeme o směru z Brna do Svitav, s hmotností do 12 tun,\" uvedl Rýdl. Silničáři most uzavřeli pro veškerou dopravu 20. července. Až při opravě se přišlo na to, že je v havarijním stavu a další provoz na něm nebyl možný. Kvůli tomu se veškerá doprava ze silnice I/43 přelila do Černé Hory. Tou nyní auta projíždějí třicetikilometrovou rychlostí. Více než řidiči několikaminutovým zdržením trpí obyvatelé městysu, kteří bydlí u silnice.
Silničáři už zahájili soutěž na firmu, která most podepře. \"Čekáme na nabídky a zároveň jsme zahájili soutěž na zpracování projektové dokumentace na stavbu nového mostu,\" uvedl Rýdl. Snahou silničářů je vyjít vstříc řidičům a především městysu, na jehož podnět se řešily objízdné trasy pro kamiony, zatím bez konkrétního výsledku.
\"Snahou je nechat provizorní provoz na mostě co nejdéle, než bude jasno o stavbě nového mostu a bude možné přikročit k demolici. Nadále platí, že nový most má být hotový koncem příštího roku,\" řekl Rýdl. Aktuálně Černou Horou projíždí denně v průměru 15.000 aut.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
