Výrazně se tak uleví Černé Hoře, přes kterou nyní jezdí zhruba 15.000 aut denně včetně kamionů a přes den v podstatě tvoří souvislé kolony pohybující se obcí třicetikilometrovou rychlostí. Most je zavřený od 20. července, kdy se při jeho opravě přišlo na to, že je v daleko horším stavu, než si silničáři mysleli.
ŘSD podle Rýdla pracuje na tom, aby byly kamiony odkloněny po objízdné trase a nejezdily přes Černou Horu, což znamená zhruba o 60 kilometrů delší cestu ze Svitav na Mohelnici, Olomouc a zpátky k Brnu, což je téměř celé po dálnici.
Po mostě se bude jezdit patrně do začátku stavební sezony 2018, kdy se současný most zbourá a začne se stavět nový. \"Pracujeme na projektové dokumentaci tak, aby nový most stál už na konci příštího roku,\" uvedl Rýdl. Z toho vyplývá, že i současné provizorní otevření mostu bude dočasné a Černou Horou budou příští rok znovu jezdit kolony aut v obou směrech.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
