Nejvíc rostla automobilka Škoda, která zvýšila produkci o 15 procent na 485.209 vozů. Nošovická továrna Hyundai vyrobila 209.000 vozů, což je o téměř tři procenta meziročně více. Naopak v kolínské TPCA klesla produkce o 14 procent na 124.414 aut.
Výroba nákladních aut reprezentovaná kopřivnickou Tatrou se zvýšila o 46,5 procenta na 892 vozů. Produkce autobusů vzrostla o téměř čtyři procenta na 2626 vozidel. Tradičně nejvíce, 2364 autobusů, vyrobilo Iveco Bus. Představuje to meziroční růst o pět procent. Naopak SOR klesla produkce o sedm procent na 231 vozů.
Produkce motocyklů v jediném tuzemském výrobci Jawa Moto klesla o 21 procent na 891 strojů. Domácí prodej značky se ale zvýšil o 136 procent na 118 motocyklů.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
