Najít využití pro nádraží je pro správu železnic velký úkol, uvedl ministr dopravy Dan Ťok (za ANO). Provoz železnice se centralizuje a je řízen dálkově, na druhou stranu ale ze stanic mizí výpravčí. Není proto možné nádraží pouze opravit a nechat je nevyužitá, dodal ministr.
Prostory v prostějovském nádraží předá SŽDC policii 27. září, v budově bude sídlit 45 příslušníků, uvedl Drmola. Projekt na přesun finančního úřadu v Teplicích zatím takto daleko, není. Intenzivně se o něm ale jedná. Zatím jde jen o ojedinělé projekty, širšímu využití nádraží pro nastěhování například úřadů nebo i komerčních nájemníků zatím brání to, že nejsou opravena.
Ze zhruba tisícovky nádraží opravy aktuálně nepotřebuje 70 staničních budov a zbytek rekonstrukci ve větší nebo menší míře vyžaduje. Nejvíce peněz půjde na dokončení oprav budovy pražského hlavního nádraží, které by se mělo začít opravovat v roce 2019 a náklady SŽDC odhaduje na 945 milionů korun.
Dalších 325 milionů korun pak bude stát oprava hlavního nádraží v Plzni, ke zhruba 150 milionům korun se vyšplhají náklady na rekonstrukce nádraží v Chebu a Mostě, o dalších zhruba deset milionů dražší pak budou opravy nádraží v Českých Budějovicích nebo pražském Smíchově.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
